oh, godmorgon.


Sovit gott?

det har jag,somnade rätt så sent igår, låg och kollade på film, men när jag var som tröttast så insåg jag att filmen var lång och vi hade en timma kvar, vi beslutade att se klart resten nu idag :)

Tycker jag vakanade tidigt ändå, varför gör jag alltid det(!?) så därför tänkte jag skriv en blogg, sen vara lite kreativ. Köpte ett par schyssta byxor i tisdags men dom är lite stora så tänkte sätta mig vid symaskinen och sy in dom. alltid kul att mecka om lite kläder.  ( haha det jag kan ge mig på, har väl ingen talang direkt)

ne nu äre frukost sen sätta igång.
ska ni göra nått kul nu idag?

Kommentarer
Postat av: lisa

hoppas du får en bra dag! :)

2008-05-03 @ 10:55:46
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Julia

Hej! Skulle du kunna rekomendera mig om lite bloggar?
Behöver fler att besöka regelbundet
Kramar
Allasjulia

2008-05-03 @ 10:58:22
Postat av: Jennie

jobbigt att vakna tidigt ;P

2008-05-03 @ 12:49:18
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0