vårvår så mycket vår

Hur härligt är inte vädret ?! underbaaaaaaart :)


idag fick det bli vårjacka för min del, underbart och det lär det bli veckan ut:) ska bli sjukt bra väder.
Just nu håller jag på och mecka med min cykel jag köpte igår, eller pumpad däcken och fixat med lås, nu håller mannen på med lysena. Mammi och pappi var ju här förut så då hjälpte pappi mig med resterande meck- tack.
Älskar att cykla, och nu kan jag ju cykla till stan, till jobbet mm. Har ju inte funkat förut när man bott utanför stan, och gått i högstadiet/gymnasium i stan.

Dagen idag har iaf varit bra, först var jag hos min barnmorska, sen ner till salongen och fikade, bjöd dem på bullar som jag bakade igår, sen gick jag upp till Mormor & Morfar och åt lunch och hjälpte dem att sätta upp ett par gardiner. Åkte med pappa hemhem och sen åkte jag med dem hem hit till mig. Nowa var med, nyklippt och fin, hade tänkt låna hem henne nån helg men denna helg som kommer så ska jag vara hundvakt åt Adelines Enzo :) ska bli roligt.

Nu ska jag ge mig ut och testa cykeln så ska vi plocka in lite påskris, liiiite pynt måste man ju ha ;) köpte rosa fjädrar igår som ska upp..

Nee hörs sen om jag överlevt min cykeltur.
Kramhejs

Kommentarer
Postat av: Maria

barnmorska? :o har jag missat något?

2009-04-02 @ 08:38:53
URL: http://marianordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0