Gott nytt år !

( skulle publicerats igår men nått gick snett )

Okej, nytt år 2009! åren går fort tycker jag.. Hoppas det här blir ett riktigt bra år, ska ju vad jag vet hittils göra två speciella saker iår, Egen företagare och bli sambos med min man. - spännande.

Firade nyårsafton tillsammans med min familj och respektive ;) det var trevligt men såklart känndes det lustigt att inte röja runt som alla andra nyårsaftonar, men det gör mig ingenting. vi åt tre rätters spelade spel och bara umgicks..:)
Idag mår man bra som aldrig annars denna dag, men det blir pizza ändå- sägs vara det som sveriges befolkning äter denna dag så inte ska man vara sämre själv.
Nu är vi hemma hos Jokke, kollar lite tv och bara är, funderar på att mysa ner i sängen börjar bli lite trött.
Jokke jobbar imorn, tråkigt.. Efter det ska vi iväg till nån affär, typ som kontorab- köpa lite pärmar och jag tänkte kolla efter bokningsblock mm..

Men hoppas alla mår som ni förtjänar idag och att ni får ett mycket bra och spännande år 2009..
KRAM

(skulle lagt in bilder här, men blev så segt, tar det sen eller imorn :)

Kommentarer
Postat av: Erica

Nyårsafton för min del var hur bra som helst! Din verkade vara mysig :) Vi mååååste absoluuuut ses snaaaaarT!!!!!!!!!! fan vad jag saknar dig!

2009-01-02 @ 23:03:57
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: Erica

Nyårsafton för min del var hur bra som helst! Din verkade vara mysig :) Vi mååååste absoluuuut ses snaaaaart!!!!!!!!!! fan vad jag saknar dig!

2009-01-02 @ 23:04:17
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0