Hämden är ljuv..


Gick ut och hämtade posten förut, ett brev adresserat till mig, johanna.  Stämplat med fittadressen på, Mannen med dom svarta ögonen hade inte överklagat och därför lades ärendet ner. Det är en lättnad, för jag hade aldrig orkat genomgå en rättegång i samma rum som den jävla idioten. Som alltid när jag tänker/skriver/pratar om honom så känner jag sånt hat som går rakt igenom min kropp, aldrig haft en sån känsla förut, men han han kan orsaka det mesta, ingen INGEN någonsin ska kunna lura mig så som han gjort! Men, Hämden är ljuv- Jag glömmer det inte!

Det är fredag och jag sitter hemma fortfarande, som det ser ut nu så ska jag här stanna och åka till Lkpg imorgon, mannen ska slita på jobbet imorgon och då ser jag ingen vits med att åka dit för att sedan sitta hemma själv imorn, ett bra eller dåligt beslut vet jag inte, självklart vill jag umgås med han men det hinner jag göra imorgon innan jag ska ut och träffa en vän och få i mig några drinkar :) ska bli trevligt, tänkte ge mig in i min garderob nu och leta efter en lördagskväll outfit, vet inte riktigt vad jag är sugen på, men förhoppningsvis hittar jag nått passande.

Jag älskar dig min man!

Kommentarer
Postat av: Erica

åhh. vad bra!! :D vem ska du ut med?:)

2009-01-23 @ 17:58:12
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0