090524

Haft kameran med mig i högsta hugg idag, tänkte försöka berätta min dag i bilder istället.
Så vi kör.

Började med att jag tog en sväng på balkongen och insåg hur bra väder det var:) -äntligen


En helt perfektdag till att inviga mina nya solbrillor jag inhandlade igår- kommer bli välanvända de soliga dagarna!


Åkte in till Nkpg där det blev Glass och massa mys i solen




Efter det så åkte vi en sväng till min Mormor & Morfar, där vi fikade och åt mat.
Sen brasade vi hem till Lkpg och åkte ut till ranchen och slog ett X antal bollar.


Mästarn

Vi övade lite putt med :p



Det var min dag, avslutade den med att träffa min fina vän Adeline så gick vi och solade, men där blev det inga bilder tagna ;)

Nu ska vi äta våfflor och se på en film.
Ha det gött :)
Godnatt


( blää måndag imorn =/ vill ha meeera helg!!!)

Kommentarer
Postat av: adeline

Vilken mysig dag ni haft gulletussa :) ses imorn, sov så gott, pussis

2009-05-24 @ 21:49:01
Postat av: Erica

Men hörru, hör av dig nästa gång du besöker Norrköping! :D

2009-05-25 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0