ett smärtsamt besök,

knallade till tandläkaren idag, vet inte vad som är felet på alla tandsköterskor, hanterar verktygen som om aa, jag finner inget ord, dom verkar iaf tror att männskligheten inte har känsel i munnen, men tack för alla slintar rakt i tandköttet och för att tången fastnade i min läpp istället, det var faktiskt jätte skönt och det gjorde verkligen inget att det blöde, HERREGUD tat lungt!!
det possitiva med det besöket är att en av mina 4 glugar gått igen, så nu håller jag på att spänner ihop resterande 3. så nu har jag fått tillbaka hoppet om att jag snart får ta bort skiten:)
MEN, denna spänning gör så fruktansvärt ont nu:/ länge sen jag spände så mycket, smärtan känns olidlig.


Hade egenhårvård i skolan idag, men jag avr så trött så orkade inte göra nått med mitt hår, eller jo Ewe klippte mina toppar, hehe feg som jag är med mitt hår(A), fan konstigt, för typ 2 år sen vågade jag fan göra vad som helst, lixom , från "långthår" till tuppkam!?!? , blont,  lila slingor, och avslutade det hela med att färga hela svart, :O, och nu bah,  "klipp bara nån milimeter annars dör ja" , hehe

ne nog om det, nu ska jag invänta idol. så sjukt roligt:)
Hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0