ut i kylan

Ska dra på mig leggins mjukis och tröjor sen ut och gå i kylan med Malin- mys.
Sjukt kallt ute så kläder behövs det mycket av nu.. Sorgligt nog säger Pappa att det ska bli plusgrader imorgon ( hoppas han har fel! ) Jag totalt avskyr blask! - fy


Ge oss mer snö istället..

Stan idag då, eller blev maxihuset- tror att det snart öppnas två nya affärer snart, dom fixade och donade med kläder i 2 lokaler- spännande..
Med mig hem fick jag två långärmade tshirtar från Hm- logg.. Alltid bra att ha.  Mamma shoppade julklappar som jag hläpt henne att slå in nu- det är julstämmning på högnivå när klapparna ligger nerpackade i posar och står där och väntar på att granen ska huggas så dom får mysa ner under den- jag gillar jul.

Drog på mig termobyxor förut och begav mig ut i snön med Bror, malin och William förut. Gjordesnöänglar och lyktor, sen bombade vi pappa med snöbollar när han kom från jobbet =D



Nu ska jag kila ut.

Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Hm.. julklappar var det ja... har inte tänkt på att man kanske ska börja kolla efter det. haha!

2008-11-26 @ 21:26:03
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0