Hemmakväll

Det fick bli en hemmakväll.. Kanske blir en utgång imorgon istället- vi får se helt enkekt!

Precis kolalt på idol, allså det är sjukt bra, det var ABBA tema idag och Anna och Alice är så grymt duktiga.
Så nu sitter jag och fördriver tiden tills det börjar igen, undrar vem som åker ikväll!? Jag hoppas Lars eller Joahn..

Just nu känner jag typ " ÄLSKLING KOM HEM!!"  men så enkelt är det inte, tyvärr.  En puss skulle vara guldvärt just nu, Men den som längtar på nått gott väntar aldrig förlänge, kommer bli ett kärt återseende när han kommer hem, mysa igen dagarna vi haft utan varandra. Gud vad jag är kär, det är det bästa som finns.

Nu ska jag plocka lite på mitt rum, ser ut som världskriget precis löst ut där inne, ska fixa med nya gardiner jag köpte idag. Sånt är kul och ännu roligare blir det när vi får lägenhet:)

Trevlig kväll:)


Kommentarer
Postat av: sandra

Vilken läcker header johanna ;D vad pysslar du med idag då? Pussis

2008-10-25 @ 19:30:25
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0