Torsdag

Ja då var det torsdag, endast en dag kvar till fredag. skönt. eller ja skönt och skönt en annan går ju "hemma " hela dagrna så är väl ingen skillnad liksom. Men det är för min man kommer hem på fredagar och är hemma över helgen som gör att jag längtar!
Fast blir en kortis helg tillsammans denna helg. Han ska på golftävling på lördag och jag har tjatat med mig familjen till Ullared!  Men vi har ju fredag kväll/lördag kväll och söndag dag tillsammans så det blir bra :)

Ïdag har jag flängt runt med mamma och mormor, handlat food och massa blommor, och vem får kånka runt med allt? jo jag! men men kul att hjälpa till ibland, sen fick jag ju en peng av mormor för besväret- tack.

Nu sitter jag här och gör ingeting direkt, kollar runt lite bloggar och sådär.
Vad gör ni för kul?

Kommentarer
Postat av: Vicky

oj, det lät ju lite värre är klart.. Hoppas det löser sig. Mitt löste sig idag iaf. Allt är bra annars! Sj då?

2008-09-11 @ 19:54:45
URL: http://vickyfyhr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0