Snö i mängder!

Det gillar vi!
Får mig just nu att tänka på ett enorm snökrig vi hade på Marielund som slutade i klassrummet, haha! galet.

Har precis varit ute på en powerwalk, så jäkla skönt.  Men alltid så lyckas jag virra runt till exakt samma ställe som jag tycker är skitläskigt, liten skogsbit jag måste ta mig igenom, och jag som verkligen hatar mörker och skog.

Snart dags att göra lite kvällsmat sen kolla på vår allas älskade bonde söker fru, idag ska dem välja "fruar"spännande! hehe. Annars blir det inte mkt av den här kvällen, dusch sen sova.
Snart mina vänner är det fredag, mitt eviga tjatande om fredag men vem gillar inte det?!

Tjippohej

Bjuder på en kanske inte så jötte ny bild! förra vintern eller nått? Vill iaf ha långt hår, så därför ska jag leta fram mitt löshår och kolla om förgen stämmer överens med den jag har nu!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0