tjudeluuuuuuu

Skönt skönt. Var ute på en timmas powerwalk förut. Så skönt när det är kallt och snö ute..
Nu sitter jag i soffan, precis ätit och kollar när mannen bygger säng, ska väl snart ge han en hjälpande hand så vi har nått att sova i inatt.

Dagen på jobbet kan vi stycka ur almenackan, gick inget vidare alls och mitt huvud höll på att explodera, men tur man har underhållande arbetskamrater, hehe :)
Längtar som tusan till på fredag när det bär av på kryssning, tusan så kul det ska bli, laddad till tusen vilket jag hoppas alla andra är med.
Har väl inte direkt nått roligt att skriva men men nu skriver jag iaf.  Känns som jag hade nått roligt att berätta men tydlige inte.
Nu ska jag diska sen ta mig en lååååångvarm dusch.

Hejhopp, Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0