äntligen helg:)

Slutade jobbet kl 12 idag, hur skönt som helst. Drog en repa på stan med Adeline inna jag cyklade hem i ösregn- kul.
Så änsålänge har jag ätit mat, och tagit mig en låång skön dusch och nu sitter jag här med en ansiktsmask. Nu är det äntligen helg, så skönt! lång helg dessutom, ledig imorn eftersom det är midsommarafton.
-så vad händer igentligen imorgon. Det blir nog rätö för våran del, antingen hänger nån med eller så åker vi ensamma, är faktiskt sugen på att bara åka dit och mysa, tycker det är så sjukt mysigt där. Dock verkar det som vädret ska va piss :/ men åandra sidan är man väl van, när ska sommaren komma på riktigt??

Nepphepp tänkte skriva lite matlista och sen fixa lite.
ha det gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0