Aj aja aj!!

Igår  började med att jag hade sån grym träningsverk i baksidan av låren och röven efter gymmet i Tisdags men idag då är det nog den värsta smärtan ever, vet inte hur jag ska förklara men hm ljumsken typ? en maskin som är typ aa tänk gynstol sen ska man pressa ihop benen och den just DEN muskeln gör ont så ini.... idag. Annars gillar jag ju träningsverk för då vet ma att det gjort nytta men denna är fan jobbig, jobbigt att gå till och med.
SÅ nu har jag slängt mig i sängen med mjukisarna på och slösurfar, har hockyen i bakrunden.

Har ätit en supergod lasagne jag lagade till, istället för "vanliga" lasagne plator så tog jag färskpasta vilket är riktigt gott, så det blir en smarrig matlåda imorgon :) Wohoo fredag imorgon, så skönt, som jag längtat (som vanligt med andra ord). Och idag fick vi sluta 1 h tidigare vilket var grymt skönt, så jag och Didde promenerade hem i regnet i snigelfart köndes det som då lilleman inte var i sitt allra piggaste tillstånd, men hem kom vi. Och då drog jag och Jokke en snabbis till maxi på typ 30 min så didde fick vara ensammen hemma, men tror det gick bra, varken ledsen när jag gick eller kom :)

Hade tänkt färgat min utväxt idag, köpte färg förut. Men orkar inte så tar nog det imorgon. Den är inte så super snygg nu direkt..

Nääeni om man skulle göra någon nytta, men vad!? väntar på att kl bli 21 så jag kan kolla på Bella&Tyra show, tycker det är lite småkul.

Sover på jobbet                                            Äter godis i sin stol på jobbet


Kommentarer
Postat av: Marie

Så söt han är, går det bra att ha med honom på jobbet?

2010-04-08 @ 22:05:44
URL: http://mommari.webblogg.se/
Postat av: Emma Roodla - Foto

Stämmer :)!



Guud va söt!!

2010-05-11 @ 16:45:21
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0