12 April

hejhopp..

Ligger i soffan med en filt över mig, fryyyyyser. Och är trött, så ska bara se Big brother så ska jag hoppa ner i sängen istället.
Haft en kanon dag idag.. Åkte till jobbet vid lunch och hälsade på tillsammans med Disa och Isabelle. Jätte roligt att träffa alla igen då det var ett bra tag sen jag var där.
Max somnade som en stock i bilen hem sen efter massa bus med isabelle.

Utöver det har jag inte gjort något speciellt, gått promenad med didde i skogen, riktigt skönt. Nästa gång drar jag på löparskorna så tar jag och didde första löparrundan, GÖTT!

skönt med fredag imorgon, även fast man inte jobbar så är fredag ändå fredag och det är gött!.


love.

Kommentarer
Postat av: Trees mamma i London

vad fin bild:D ser ut som en framsida på en bok ;)

2012-05-14 @ 17:52:13
URL: http://mangofisk.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0