gokväll

Precis hemkommen efter en Långpromenad med Malin :) skönt och välbehövligt.

Annars idag har jag bara tagit det lungt, varit med sandra  och sådär:)
Vi lirade lite kort förut oxå:D hehe sjukt länge sen inte ofta man drar fram kortleken:D haha
Började även smått packa min väska lite, fortsätter imorn:P har ju hela dagen på mig då innan vi dra :)
har panik, kommer dö jag menar det verkligen, allså sitta på en buss i 7 timmar, det är fruktansvärt långtid. Men får stå ut, om inte annat får jag underhålla bussen med lite sång:D HAHA

Vad ska jag nu hitta pådå?  Tråkigt:/ inte sugen på att slängen än, kanske joinar päronen framför tvn ett tag.

heejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0