gråatristavardagen:/

men aaaaha vad jävla sur jag blir igentligen, allså när jag var lite så kan jag nästan svära på att jag kunde vara ute vid den här tiden på året och bygga en snökoja ända tills håret var som snöigadreads, och jag var allmänt frusen, då kilade man in och blev omhändertagen av mammi som var mindre glad att det var snö i hela hallen när man tog av sig overallen. Men nu lixom vad gör man nu när man är "liten" sitta ute och plaska i vattenpölarna och bygga grejjer av all lera !? seröst, blir det nån mer snö? allså snö på riktigt, flera centimeter?  jag tycker det är mysigt med vinter, jul o allt som hör till. men det är ingen vinter som det ser ut nu, då kan det lika bra vara sommar året om!

Föresten pratade med emma förut, lät helt underbart. hon satt på ett interetcafe, soft reageemusik i bakrunden och jag kunde inte mer än drömma mig bort dit , där hon är, thailand..

Ne nu ska jag skriva rent till min svenskaredovisning imorn..

tack för mig hej

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fan va mörkt de vart snuttis ;) ser ju itne texten ;D

2007-12-04 @ 10:33:55
URL: http://sandraeandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0