snabb fråga bara,

När jag tänker efter så fattar jag igentligen inte varför man ska bli så förbaskad seg av att ha druckit alkohol dagen innan den här dagen !? - värt att tänka vidare på iaf:D
Har nu laddat i ett par timmar på att fatta tag i cykeln o trampa bort till Emma, men något tar emot, jag är trött fast ändå inte:S!?KONSTIGT!!!
Men lung emmis jag kommer inom det här seklet iallafal.

Igår blev det lite krök, först deli sen drog vi o efterfestade hos Tobbe, dock var jag inte så sugen påt, så jobbade mest på att inte få en baksmälla.
varit en förjävla bajs sömn jag haft de timmarna jag fått tid till det, leggat i den hårdaste av alla hårdaste soffor, plus att jag hade turen att sova i den 2 sittsiga, tur att jag är så himla kort o får plats raklång i en sån:/ skitpåer.

Näe nu ska jag fan dra bort till 24:an

hejhopptjahejtjipp


Kommentarer
Postat av: Emmis

haha :D vilken kväll!!
Jaa det vore ju rätt bra om du kom inom detta decenium åtminstonde.. haha..

2007-07-11 @ 16:00:54
URL: http://emmajm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0