FREDAG ÄR DET

jag blir förvirrad av långhelger, idag är det fredag, men i mitt huvud är det lördag, jattäjobbigt:/ Men på nått sätt bra, för då känns ledigheten längre ,  o det är nått jag verkligen gillar.
Idag ska jag åka in till stan med mamma o pappa en sväng, sen ska jag till Sandri:) Hon snackar om nån "festival" och jag fattar inte vad det är hon menar, för nog har jag aldrig hört om en festival i skärkind!? men jaja vi ska iallafall cykla dit o se vad det är frågan om, och om det är nått att ha, fast jag är inte så sugen på det om det är jätte kallt o äckligt väder i största allmänhet.
hmm, har inte så mkt mer att komma med.så jag sätter punkt här , tyjp.

Jokkiii<3



                                                                                                           :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0