tja-tja


nu är jag hemma :)
Kort dag i skolan, det är riktigt skönt ibland, inte så ansträngade lixom. Höll på med långhår första lektionen sen svenska o religon, religonen var betygssnack! :)

Kilade hem till mormor efterskolan, trevligt.
passade theo lite sen åkte jag till pappis jobb och klippte en där.  Efter det orkade jag inte vänta 45 minuter på att pappa skulle åka hem, så tog bussen. Så nu är jag hemma, eller ja har varit det ett tag, nu ska jag ta mig lite fruktissallad och plugga, kul!

hade gött!

Kommentarer
Postat av: Markus T

shit, du klipper ju folk hela tiden! :p
oh, gott med fruktsalad! :)

jupp, stövelkastnin ;p
hehe, aa, kommer bli några grillkvällar i sommar känns de som :D o nu ska jag snart slänga i båten, så får man komma ut i skärgården o grilla på kobbar :D
hehe, du har ingen skada eller så du kunde skylla förlusten på? ;)
hehe, ja mer än den "superroliga" skoldagen så har jag varit hos min sjukgymnast och suttit vid datorn :p
vad har du hittat på?

Ha de!
Kram

2008-04-07 @ 18:54:07
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0