GRATTIS TILL MIG =]

:) Idag fyller jag 20 år :):):):)

Min familj kom in vid 6 snåret med sång och paket, och jätte fina röda rosor, Älskar rosor ;p
Så jag har varit uppe ett bra tag, ska åka 9 bussen idag.  Börjar känna nu att jag blev trött i huvvet, kommer  kännas som jag varit uppe en evighet, har sovit lite smådåligt inatt med, haha pirrig i magen som när man är liten.
Ikväll blir det iaf kalas här hemma :) Mammi och jag dukade och fixade igår, för vi hinner inte riktigt det idag, och när jag kommer hem ska jag göra klart min tårta som jag gjorde marängbotten till igår :) så goooooooooottt!!!

Hoppas alla får en lika bra dag som jag :)
/ johanna 20 år

        image101
        jag bjuder på den här gottfolk !

Kommentarer
Postat av: Liiisssaaa

GRATTIS GRATTIS :D

2008-02-05 @ 21:14:04
URL: http://ziingoalla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0