ujäääk,

Tanken vid att du ska vara borta 11 månader suger , Jag ogillar lumpen =/
Men jag är fruktansvärt glad över att du iaf får komma hem på helgerna och mysa med mig :) annars skulle jag nog inte överlevt !
Sitter här och glider runt , har extremt tråkigt, inväntar andra avenyn och att telefonen ska ringa och det står Jokke<3 på displayen , saknar dig redan hunni.

Idag har jag glidit runt med Mammi och mina bröder på staden, fick med mig 2 par skor och ett halsband hem :)
Och förut så var jag och Emmis och solade, känns riktigt skönt, hoppas jag hinner med det nån mer dag i veckan, hatar att vara en blekfis, så lite mer färg vore absolut inte fel.

Helt okej dag i skolan imorn även fast vi slutar sent, Kl 1 så ska vu ha färgmodell, så min Kusin kommer till skolan så ska jag färga hennes hår :)
Nu ska jag nog ner och se lite vad som sker, 1 h kvar till andra avenyn, Ha det fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0