Lyx!

har precis duschat och nu sitter jag med en inpackning ifrån schwarzkopf lyxprodukter, löööve!
Imorn är det fredag, hoppas dagen på bobbet går undan för sen efter det ska jag hem och packa resväskan mysa och grilla med min man och sen på lördag kl 08:04 sitter vi på tåget mot Lidköping, det är bröllopstime! trevligt-trevligt!

Så imorn ska jag väl försöka inhandla lite färdkost som ska med på tåget, en resa utan färdkost går inte, mums!
Nä nu ni, ska jag snart skölja ur min inpackning, sen glo lite tv, sen sova. eller visst tusan jag tänkte göra nån smarrig sallad som ska vara min matlåda imorgon:) Gött.

gokväll

(just ja, tack så hemskt mycket  Erica för hjälpen med min blogg design :) du är snäll du )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0