packning!

HEY
Små packar lite så resten som ska ner är sånt som packas ner imorgon bitti, såsom tandborste make mm. Najs!
sitter just nu ch ter lite nachochips och gocuamalr (svaning),
Känns underbart att jag inte ska jobba imorgon, har ju jobbat två lördagar i rad nu så kroppen känns på nått sätt inställd på att jag ska upp och jobba imorn, men icke-nicke. sjukt najs, men ska ändå upp tiiiidigt, tåget till lidköping går  kl 8:04.
Har inhandlat festis och godis som ska med på resan, gött.

Föresten, jag cyklade till och från jobbet idag, 35 minuter tog det in och 35 hem, tycker jag var bra :) skönt att cykla när man väl gjort det, det var ju aningen trögt när jag skulle dra mig ut mot cykeln, men jag klarade det och fler gånger ska det blir, många flera.

Nu ska vi se på hell´s kitchen sen sooova. Bloggar ev från tåget imorn.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Erica

Fan vad najs och cykla, duktig du är :)

2008-07-12 @ 14:02:49
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0