Dålig uppdatering!

förlåt. Men jag ahr fullt upp. Antingen är jag ute och njuter av studentlivet eller så sover jag eller äter ;) hehe.
Men nu så tänkte jag informera er lite, tog precis en paus från mitt städande!

Jag står fortfarande fast vid att jag diggar studentlivet, har haft 2 lugan kvällar, vilket man kan behöva. Annars har varje dag bjudit på massa roligheter. Igår åt vi middag sen så blev det wasa parken( som vanligt) och efter det deli och otten, det var så sjukt kul! kom hem inatt vid halv 4 så pallrade jag mig upp 8:20 för att åka buss in och fixa ordning vårat flak, som förövrigt inte är av det vackraste laget men ! Ikväll blir det lugnapuckar, känner att jag ahr en del att fixa med innan morgondagen. städa mitt rum, locka och fixa med löshåret och ja bara fixa och dona helt enkelt!

Så om jag skulle börja med att dra mig härifrån kanske!?

Just ja ska visa bild hur jag såg ut på balen:)
 ;) ha det bra alla !

image249

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0