Godnatt


Har precis duschat och nu gosat ner mig under täcket. Gött.
känner en såndärn söndags depp, jag vet att det är måndag men ahr ju varit ledig idag så.
vet inte riktigt varför jag känner så, jobb imorn är ju roligt men tror det är mest att jag saknar Joakim så fruktansvärt mycket, det gör nästan ont när vi är ifrån varandra för länge, men men desto mysigare när vi ses på fredag, hoppas veckan går fort:)

Ligger och väntar på att han ska ringa, han lovade att göra det en sanbbis runt 22 och klockan är snart det.
Som sagt jobb imorn så vi hörs imorgon kväll.
Godnatt, sleep well

Kommentarer
Postat av: Josiee

Hoppas du sussar gott:)

2008-07-01 @ 02:08:05
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0