gårdagen kväll!


Det var en kul kväll igår!, som jag sa.
visst jag blev arg och ledsen en stund. MEN det fixade vi upp, så kvällen var kul faktiskt. Men varför är det så myket roligare på förfesterna (?)

idag mår jag allt ifrån bra, starta dagen med att dejta badrummet, men sen lyckades jag stå på bennen, så vi drog och träffade våra oxå bakfulla vänner och drog en mcflurry på donkan. Sen ja gled vi lite kan man kanske säga, och nu på hemvägen blev det hämtning av pizza, tjockt men gott!

Ikväll mina vänner?
jag vill ta det hyffsat lugnt men samtidigt vill ja hitta på nått. Hm.

byebye

Kommentarer
Postat av: Markus T

för det är mycket roligare att vara på "hemmafest" än ute på krogen ;)

hehe okey, ja bättre de än ingenting :)

har hunnit åka massa skidor nu, o tog några åk för dig oxå ;)
hur har ditt lov varit?
Kram

2008-04-01 @ 09:19:26
URL: http://tabyiron.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0