min lördag


den var riktigt kul ska jag säga er.
Började med att sandra kom hit, så blev det nån drink och lite cider,
samt guitarr hero =p sen åkte vi till förfesten som var hos krantz kompis.
Där blev det ännu mera dricka och kollade på melodifestivalen, och vi satt vilt och hejjade på
charlotte, vilket jag i efterhand inte förstår riktigt varför, allså jag höll väl lite på henne men inte
trodde jag att jag var så himla insatt som då!? hm, haha ja kul va det iaf.
Efter ett tag drog vi till krogen, plaza. det var riktigt roligt som vanligt och just nu lider jag utav av en rejälv smärta i benen. Dansgolvet var vårt hem underkvällen.
Var hemma runt 3, och sandra slås av en sjuk ide, haha norrköping med taxi kl 03:00 !?!?
jag fick henne att avboka taxin och sedan somnade hon sött.

jaja, tack för en sjukt trevlig kväll.

jag agerade fotograf underkvällen, men lägger in dem sen så får vi se om det dycker upp några snygga pic.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0