Lördag


Jag är fortfarande trött, sjukt!
sitter och myser hemma hos Jokke, vi har varit på stan förut, men shoppade inget, kollade mest.
Nu kollar jag lite tv och väntar på maat, det blir gott.

Nämnde ju jobb igår, och jag har ju sökt en massa jobb, plus en del skitjobb för att kunna få lite inkomster i sommar. så på onsdag så ska jag på möte om schema osådär, ska börja jobba för ess städbolag eller vad det heter, mindre kul jobb jag vet men det ska bara vara över sommaren sen till hösten ska jag jobba som frisör. Hoppas jag. Jag och min vän E har en hel del planer till hösten, inget jag vill gå in och avslöja nu men nu får vänta och se helt enkel!

image220


Hm, har halsbandet på mig som jag fick av mina hanledare, ska ta en bättre bild sen och visa det.
Men jag är så otroligt glad och stolt att bära det, det är en Sax och en kam i silver.
Visar att vi är frisörer! fint.

Nu ska jag kolla reprisen på lyxfällan, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0