Tisdag


Jag har träningsvärk i min högra arm- WII är så fruktansvärt kul :):)
har nyss kört en bowlingmatch med Pappa..

 Det har varit en underbart bra helg tillsammans med min älskade man.
Älskar honom otroligt mycket!
Igårkväll lirade vi gitarr hero med brorsan och hans tös malin, trevligt. Sen bar det hemmåt med ett stopp på mcdonadls- hyffsat gott. Idag har vi slappat, städat och fixat om lite i mitt rum:) och såklart ägnat en stor del framför årat älskade WII.
Vi drömmer hela tiden om våran lägenhet och båda går i väntan på att våra nya arbetsgivare ska höra av sig!
Den dagen vi flyttar- oj oj Underbart vi kommer sväva på moln tror jag, spännande.

Nu ska jag hitta på nått kul att göra, men vadå? hatar dom här dagarna då mannen åker tillbaka till lumpen och jag sitter här hemma och har tråkigt, men vet ni snart är det slut med det för nästa fredag MUCKAR HAN! hur jävla skönt är inte det då?!?! wohooo..

Ha det så bra:)


Kommentarer
Postat av: Maria

hur gick det med jobbet sen då?

2008-11-04 @ 19:34:24
URL: http://marianordqvist.blogg.se/
Postat av: Erica

Åh !! jag vill också ha WII!!! tim och jags ka köpa det nästa månad;)

2008-11-05 @ 21:33:49
URL: http://erkiperki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0