buhä!

Nu har jag vaknat till liv, det blir en dag isängen kan jg säga er, jag har fått turen att bli sjuk igen, hur fan kan det komma sig? jag vart frisk i torsdags och sjuk igen igår kväll, nått stämmer inte. Så ligger nu och kurerar(stavning) mig jag ska tametusan bli frisk och kunna jobba imorn, pinsamt ju! Så idag blir det mängder med teé -nässpray och ipren, jag ska försöka mig bort till apoteket med och köpa hostmedecin, inatt höll jag på och bli galen av hostan och när min lugnat ner sig ja då börjar mannen =/


men min gårdag fram tills jag blev hängig var toppen, jag, jokke och pappa åkte till Katrineholm och köpte skänken, det blev super(bilder kommer sen) efter det så åkte jag och jokke till min mormor & morfar, åt goda smörgåsar sen så fixade jag deras hår, permanent och klippning stod på listan. Sen var det äntligen dags för hemfärd, slänga sig i soffan och se Robinsson, till det blev det tacos-mums.
Stör mig på att det redan är en himla massa packtbillningar, så klockrent när han gubben hm Jarmo sa att han var imun, så vart det lite jobbigt för dem andra tror jag allt, hehe.

På Torsdag är det Valborg, vad sker dådå?
Jag kan tänka mig en riktigt lugn kväll, grillning hos mammi och pappi, lite kubb om det är väder till det!? Vi får se helt enkelt.

Nu ska jag fixa en ny kopp teé.

ha en bra dag ute i solen, helt underbart väder! vill med ligga ute o sola lite.

Kommentarer
Postat av: sandra

Svar: Åh tack så mkt! =)

2009-04-26 @ 21:18:00
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0