en dag i sängen

oj, klockan är 14:15 och jag har inte gått upp från sängen en, eller jo var precis uppe och tog ett glas med c vitamin brus.
Men är man sjuk så får man ligga hela dagen i sängen, man bör kanske göra det så man blir frisk fortare vilket jag vill. Som sagt inte ett dugg roligt att ligga hemma sjuk:(
Har tråkigt, vill att min man ska komma hem så finns det någon att prata med iaf. Trött på datorn kollat runt alla sidor minst hundra gånger känns det som. Kanske ska testa sova igen? kommer väl inte kunna somna inatt då kanske.

Pratade med sjuksköterskan förut, och hon om någon hade verkat vakna på fel sida! usch.
Nahepp, vad gör man? kollat lite bilder nyss, vill fixa ny design till bloggen eller jag o jag ska be min vän erica om hon har lust:) en riktig hejjare på det där, hehe.

fruskost/lunch kanske vore nått i tänka på? Men är inte ens hungrig:( bra kanske men måste få i mig nått känner jag.

vi avrundar mitt super intressanta inlägg här :) hejhopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0