Måndag..

Jag är så galet trött, vill bara kasta av mig kläderna och gosa ner i sängen igen. Så skönt.
Men icke, snart väntas jobba 9-17! och måndag är alltid måndag, då är man inte pigg påt, känns alltid bäst när det börjar närma sig helg igen, hoppas denna vecka går lika fort som förra, det vore nått :)

Min helg har iaf varit bra, riktigt bra. I fredags var vi ju somsagt hos mina päron ch i lördags blev det kräftfiske, mysigt. Och kräftor det fick vi, blev nog runt 80 st om jag inte minns fel.  Kom hem efter 12 och då var det så guuuldvärt att krypa ner undertäcket när man var lite små kall och trött.
Igår så var vi hos mormor och morfar, åt lunch och klippte dem, trevlig!
Sen blev det film på kvällen och en sväng ut till Ekängen för att provsmaka kräftorna ( inte jag då jag inte tål skaldjur! )

ser ut att va hyffsat varmt ute idag, eller sol iaf. och jag som kände för myskläder, drog på mig tights och myströja. Men så får det va, bara jag som lider om jag blir varm. Brukar iofs va ganska kallt uppe på kontoret.

Nahepp, det vanliga, borsta tänderna sen hoppa upp på hojen och brasa ner till jobbet.

godegud, låt dagen gå fort!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0