så var det söndag

Nedrans helger att gå så fort! Men veckorna rullar ju på hyffsat bra med, men ändå!
Helgen har jag iaf tillbringat med mina päron. I Lördags tog jag tåget på förmiddagen hem till Kimstad. Så hämtade mamma upp mig så åkte vi dirket in till Sjukhuset i Nkpg för att se Jonas och Malin´s dotter Melissa. Väl där så kom tårarna nästan direkt, herregud, det var det finaste jag någonsin sett, helt underbart söt så det finns inte ord till det. Jag är en riktigt riktigt stolt Faster:) 

Blev att jag sovkvar hemma hos mamma och pappa igår. kollade film och sådär.
Idag så åkte vi hem till jonas och malin på en fika, för dem kom hem från BB idag. Riktigt trevligt. Tror Willepille är en stolt storebror han med, hade haft henne i famnen idag, det ärett steg frammåt, hehe:) Så söt så.
Efter det tog jag tåget hem. Har haft tvättstugan och varit i Ekängen.
Nu ligger jag här ner bäddad i sängen och sa snart försöka sova. Är riktigt trött faktiskt så det ska bli skönt, Känns väl sådär att klockan kommer ringa imorgon halv8. Men värst av allt är att min käre mans klocka kommer ringa från klockan 6 till ja vad ska jag tippa på? till halv8 däromkring med, för han aldrig går upp när den ringer, Men tack älskling den stör mig inte, inte det minsta!

Godnatt!

en bild på mig och världens sötaste Melissa Johanna Pettersson


Kommentarer
Postat av: mamma

Va jättekul och få ha dej hemma i helgen saknar dej så mycke.. älskade unge.

2009-08-31 @ 15:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0