Alla hjärtans dag <3


mysdag idag , så himla mycket kärlek en sådan här dag :)
Jag har precis duschat, ska leta fram några kläder. Sen ska jag åka till Lkpg, mannen åkte imorse för han skulle jobba, och då hade jag inte sån jätte lust att åka med då, så jag somnade om och åker om ett tag istället!

idag då, vi hade tänkte gå på bio men det går inga bra filmer som vi ville se , så nu blir det istället en filmkväll hemma, Patrik 1,5 samt en massa gelehjärtan hoppas jag på :) mums.
Vad ska ni hitta på?

Underbart väder ute, en lång promenad vore himla gött med, vi får väl se sen.
Nu ska jag fixa lite, ha en fin dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: sandra

Jaa verkligen! Känns sjukt tråkigt. Älskar våra stunder innan sovning med alla sjuka skämt haha :D

Ha en bra dag du med! Hälsa familjen oxå. Pusss

2009-02-14 @ 11:53:27
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0