äntligen dags för sängen

jag är så galet trött, trots att jag inte haft nått spec att göra, började med att "installera" mig lite, fixa md min plats osv. sen vart det mest sitta av tiden, stannade kvar tills de stängde så att jag kunde lära mig larmet.
Men imorgon har jag lite mer att göra, allså lite klirr i kassan, det gillar vi!
Sen ska jag och mamma på stan imorn så ska jag få peka ut lite paket till min födelsedag som äger rum på Torsdag;) shit 21 år, galet...

Jahopp ska man mer berätta om min dag då? Har ju inte varit så jätte händelserik ven fast det är en stor dag i mitt "nya" liv. men men det blir nog bra det här, vääääldigt mycket att tänka på, är bra slappt att vara anställd, men riktigt gött med egen med, man kommer och går som man vill ;)

Nää nu ska jag gosa ner och läsa ett kapitel ur min bok "Gravid chock"

Godnatt


Kommentarer
Postat av: tess!

hallå vart jobbar du :D

2009-02-02 @ 22:24:23
URL: http://ottossun.blogg.se/
Postat av: Maria

Jo galan va toppen! Skorna va lite stora men med lite papper blev dom lite mera min storlek allafall :) Och jo, arbetsförmedlingen är verkligen inget att lite på.. men min första handledare han va bra!

2009-02-02 @ 22:46:56
URL: http://marianordqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0