Flyttkartonger


Hejhopp, söndag, Fort helgerna går :(
Ny jobbvecka imorn se vad den har att erbjuda.

Helgen har varit bra. Igår åkte vi och köpte 2 till stolar till vårat matbord ( var prissänkt så passade på). Sen var vi även på Ikea en sväng, skulle köpa flyttkartonger men dem var slut. Så jag köpte goda ljus istället som luktar Lakrits, mummma.
Var även hemma en svääng för att lasta av stolarna.
På kvällen, blev det bada, och mys framför  tvn, bla. Melodifestivalen som förövrigt är så himla dåligt så det finns inte. Var mest intresserad av att se låtarna för jag hörde någon på radion som klankade ner skapligt mycket på dem.

Idag då, då var vi på biltema där jag hittade en cykel jag vill ha, så bara försöka få mamma och pappa att köpa den till mig ( mamma, en bra inflyttningspresent, en cykel!? ). Sen gick vi in på ikea för att köpa flyttkartongerna som skulle komma in idag, så vi köpte 6 stycken, sen åkte det med lite annat trevligt.

Just nu håller vi på att packa förfullt, alla filmer fyller upp en egen kartong, ska snart ge oss in i mannens garderob se vad vi hittar där.
Åter till packandet, mannen tjatar!
Måste ta en paus vid 8a och se Mia & Klara

hejhopp


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0