Godmorgon

sovit gott?
sådär måste jag säga faktsikt, men jag lever.

Uppe extra tidigt idag, ska vara på ett möte kl 9 med mitt försäkringsbolag. ingen lust alls men gött att få det avklarat. Sen blir det salongen och idag kommer mamma kl 1 så ska fixa med hennes hår, Skönt med skjus hem efter det;)

Har precis plattat och volyum mastrat mitt hår, tusan vad skönt det är med kort hår :) gillart. Ska ta kort ikväll och försöka få in på bloggen, har ju knappt gått lägga in, tar världens tid så jag gett upp hela tiden. Men verkar inte vara ensammen om det problemet.

Snart helg tusan vad skönt.  Alla hjärtans dag med, jag och mannen försöker komma på vad vi ska göra för mysigt, vi får se helt enkelt.

Nu ska jag fixa sista :) ha en fin dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0