Godmorgon Lördag!


Vaknade för en stund sen, gött att vakna skapligt så man inte sover bort hela dagen, men tycker att jag vaknar lite förtidigt ibland med! Vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag, eventuellt åka och kolla på lite möber, samt en cykel, ikväll blir det iaf myskväll med godmat och kanske ett bad- Gött.

Gårkvällen spenderades med min kära Adeline med vin och massa prat, vet inte allt vi pratar om med duktiga på´t är vi.
Trivs så himla bra med hennes sällskap, och nu när vi flyttar så kommer vi kunna ses hur ofta som  helst, har typ 5-10 minuters avstånd till varandra då- underbart.
Fick lite föresenad födelsedagspresent av henne eftersom sist vi sågs hade det inte kommt än ( beställt från intenet).
Är iaf superglad för prenseneterna, en fin ros i en fin vas :) och sen fick jag ett ur sött armband.
tack älskade vän:)

från kyssjohanna.jetshop.se


Text på armbandet:

A friend is someone we turn to then our spirits need a lift. A friend is someone we treasure for our friendship is a gift. A friend is someone who fills our lives with beauty, joy, and grace. Amd makes the whole world live in a better and happier place.



Nu ska jag rysta liv i mannen :)
ha en findag

Kommentarer
Postat av: Erica

Fint armband :) och vad kul att du lärde känna henne så bra även fats ni inte jobbade så länge tillsammans :) hehe. Vi ses babe :)

2009-02-21 @ 19:07:20
URL: http://erkiperki.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack själv min älskade :) Tack för du finns i mitt liv :) Hoppas helgen varit bra. Saknar dig redan hoppas vi ses snart :) hörs i v. Hade bäst. Pussisar

2009-02-22 @ 21:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0