godmorgon

Ligger fortfarande här i sängen och slappar. Är helt sjukt törstig på ett stort glas kall Pepsi- GOOOTTT

Gårkvällen var väldigt roligt och trevlig tillsammans med Erica och Adeline. Vi drog in till Platens vid 1 och intog dansgolvet, började bra men slutade dåligt kan man kanske säga. Jag blev knuffad eller nått i den stilen och landade på en trappa och slog i armen så illa att jag höll på att dö (överdrivet) nej men riktigt ont gjorde det. Så det blev hemfärd då.
Den är iaf inte bruten, men får se hur det blir med den :(

Väntar på att herrn ska komma hem, han åkte och jobbade vid 9 så han kommer hem vid halv 2 och med sig hem tror jag att han har pizza, inte dumt det.

Kanske ska ta mig en dusch nu, bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0