its friday :)


Gött! Fredag idag veckan har gått fort, och idag är det bara 11 dagar kvar tills vi får lägenheten, göööött!
Har precis fxat klart mig och ätit en god frukost, bussen in till stsn går inte förens 9, så jag har tid på mig att sitta här, skönt på morgonen. hatar att stressa.
Vaknade upp med en nedrans huvudvärk, men den tycks ha avtagit lite efter jag tog en ipren, hoppas den försvinner helt snart, hatar att ha huvudvärk vilket jag väldigt ofta (för ofta ) har!
Kl 11 Kommer magda med sin Tuva, ska klippa Tuva, så ska springa in på ica lite fort och köpa nån mumsig tablettask som hon kan roa sig med undertiden :) barn och sitta stil är inte alltid det lättaste =p

Tänkte sluta skapligt från jobbet idag, ikväll ska jag till Adeline och dricka lite vin och snacka skit, blir ingen sen kväll och ingen utgång heller, skönt att bara sitta där :)
Sen hem och gosa med mina man, åh snaaaaaart riktigt snart blir vi sambos, galet bra!

Nu ska jag packa ner min matlåda, som är riktigt god idag:) stektris, kyckling och grönsaker!

Ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0