ont i huvudet =/

oh, ont i huvudet , haft det till och från hela dagen faktiskt=/

Dagen idag har inte bestått av så mycket- jobb. sen en sväng till stan med Ewe som även var och fikade på salongen idag :) kul att träffa dig gummsan :)
Efter min dag så tog jag pendeln till Lkpg och blev upphämtad av min man. Nu sitter vi här hemma och ugglar och ska strax fuska med att se andra avenyn innan sändningstid bara för att vi inte orkar vänta.
Ska väl sitta lite med bokföringen med, men har faktiskt inte så stor lust med det då huvudet gör ont, känner att jag måste vara väldigt fokuserad för att ens orka göra det- om jag känner mig själv rätt , vilket jag vid det här laget borde göra.

Just ja, håret blev lite mer kortare i nacken idag så det känns super bra (sandra bild kommer) =)men har ingen kamera till hands just nu. lägger in imorgon.  finns dock en bild på min bilddagbok men nu efter sista klippet är den ganska olik den bilden där..


Alla hjärtansdag på lördag:) ska ni göra nått mysigt då?



Kommentarer
Postat av: Maria

Joho, vist kan jag ringa dig, men jag har ju sånt där presentkort hos mia :)

2009-02-11 @ 13:39:57
Postat av: Lisa

SNYGG blogg! Har du gjort designen själv??

2009-02-11 @ 13:44:07
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/
Postat av: sandra

hehe då kikar jag in på bilddagboken då ;)

2009-02-11 @ 15:32:06
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0