Tjingeling



Då drar sig dagen mot sitt slut, har duschat, gjort ansiktsmask, och kollat på tv ( familjen annorlunda) är ju grymt hur lugn familjerna är, tror jag skulle vara sönder stressad med 10 barn runt mig.  till det fick det bli en god hallon smoothie :)
Dagen idag gick fort även fast jag inte haft mycket att göra, kaffe och snack med Wella säljare runt lunch, sen bara suttit och pratat massa med Helena som kommit tillbaka efter en veckas semester nu.
Imorn har jag kunder inbokade, kul och dessutom klirr i kassan- det som är väldigt jobbigt när man har dagar då man inte har nått att göra som egen företagare, då rullar ju inga pengar in, som anställd har man ju sin lön.  Så därför älskar jag dagar då det finns att göra, hoppas det blir mer av det nu när folk får lön i veckan.

Längtar som tusan till Elmia mässan den 7e mars- Hoppas den är bra, är så sugen på att suga åt mig massor med insperation. Länge sen jag var på visning och sånt så därför ska det bli extra kul.
Mys att kvällen innan ska jag och min vän Erica ha myskväll- en riktigt en med mjukis, godmat, och godis, film, wii =)


Vad ska jag mer skriva för roligt ?

Att det är ca 14 timmar sedan jag träffade min man och jag saknar honom redan, förstå vad underbart det kommer bli när vi flyttar, 7 dagar kvar idag-längtar som tusan. I veckan ska vi till ikea och stoooooor handla, har sett en helt underbar spegel där som vi ska ha i hallen- Fan vad snyggt det kommer bli! :)



Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Den är såld tyvärr..



va kul med flytt! då får man köpa massa nytt med =)

2009-02-23 @ 21:55:27
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Teres

Oh mysigt :) Hoppas flytten kommer gå perfekt.

2009-02-24 @ 14:56:49
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0