vårkänslan


Godmorgon solstrålar.
Gött väder ute, solen lyser:)  vaknade tidigt pga det, hade glömt fälla ner persienerna.
Somnade efter let´s dance igår, man är trött efter en veckas jobb!
Hel rätt att Carl-jan äntligen åkte från idol, kör vi Elisabeth nästa vecka då så är det bara bra kvar. Eller?

Idag vet jag inte exakt hur dagen blir, men jag är sugen på att åka in till stan, kolla nya delen på Maxi och sen koll gardiner.
Får ju som sagt lägenheten på måndag, och redan på tisdag kommer målarn och ska tapetsera om allt, så blir inflytt nästa helg, på söndagen får det bli eftersom jag ska på mässa på lördag. åh det känns så lustigt att flytta från sitt rum men samtidigt väldigt väldigt roligt och kul känsla.

Lite klockan är, familjen och mannen sover fortfarande.
Ska nog ta mig en dusch.


upd.

Kom på att jag har namnsdag idag :) Maria
Grattis till mig och alla andra som heter Maria, är nog ett X antal

Kommentarer
Postat av: sandra

grattis snuttis =) hur är det med dej, länge sen nu :/ puusss

2009-02-28 @ 20:05:52
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: sandra

okeej :/ jag är oxå lite sjuk, och var nog inte det smartaste valet att gå ut igår, för nu är förkylningen ännu värre, menmen sånt får man ta ;)

2009-03-01 @ 11:16:17
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/
Postat av: sandra

tack så mycket =) Ja fan va gött för er :D då vill jag med se bilder ;) hade så bra pluttis PussPuss

2009-03-01 @ 19:33:11
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0