du är den bästa

hej hopp, suttit och pratar med försäkringsbolaget om försäring till företaget så nu sitter och och väntar på mail som aldrig tycks komma, fan kan misstänka att dom inte uppfattade min mailadress rätt=/ får ringa igen.

Har tillbringat hela förmiddagen på Djursjukhuset med min älsklings Jack =/ inte roligt alls. Fick ta massa blodprover och kissprover. och ja tyvärr slutar det nog inte alls roligt, han är hemma nu iaf men skulle höras på telefon imorgon igen när hon kollat lite mera på några prover, men ja det känns så jävla piss, men han är iaf 12 år, det är väldigt gammal, men jag vill ju att han alltid ska finnas vid min sida och mysa- prata- och trösta som han är bäst så, han är min bästa vän helt enkelt ,Minns när vår gammal hund Ludde lämnade oss, och det var hemskt, och nu känns det nästan som om jag kommer bryta ihop totalt- min älskliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing


Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0