tröttis

nu ligger jag i vanlig ordning såhär dags i sängen, börjar känna mig trött vilket är märkligt för jag har haft en galet slö dag idag, bara varit hemma, glott lite i Hm katalogen och skrivit upp lite jag är sugen på att klicka hem, sen har jag klippt Wille annars ingeting mera.  Ganska skönt att bara vara hemma, slöat runt i mjukis en toffs på huvudet och ingen make up- en bra dag för huden med andra ord, det behöver min just nu, usch känns som jag är inne i nån stress period ser iaf ut som det har pluppat upp några röda blämmor i ansiktet vilket jag aldrig lidit av så imorgon ska det shoppas nån mirakelkräm för min del. såg nån reklam förut på tv från apoteket.
Imorgon ska jag och mamma in till stan, ska hjälpa henne med storhandlingen sen ska jag även hämta ut mina visitkort. Vart ingen billigt kalas med den beställningen, men ska man ligga på topp så! kommer nog leta upp nått billigare företag till nästa beställning.

Längtar efter min man, känner mig mys sugen. föresten så ha vi exakt 2 år 8 månader idag :)  så fort tiden går, men jag gillar :) <3 Snart 3 års dag, se vad man hittar på för roligt då :):)
Snart helg då får jag pussa på han, vet inte riktigt vad vi ska hitta på än, förra helgen pratade vi ju om att festa, men som jag känner just nu är jag inte så sugen,men det kan ju ändras väldigt fort. Men nån Bowling eller nått vore roligt, Ja det ska jag ge som förslag :)

Nähäpp, ska väl försöka somna nu. Sovgott


                                                                               Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0