godmorgon solstrålar


Vacknade nu av att Nowa pussade mig, gud så mysigt! Så var bara upp och låta henne gå ut, trodde jag, hon skulle ner och lägga sig i soffan och sola! knashund.

Idag då, mitt tillstånd- Jag känner mig ett steg närmare att bli frisk påtiden nu efter jag legat sjuk sen i lördagskväll, känns som febern är lägre eller nästintill borta, men hostan och förkylningen sitter i och det lär den väl göra ett tag =/
Jag hoppas på att må ännu bättre till Eftermiddagen, jag och Jokke skulle nämligen behöva åka till Ikea sen vill Mamma och mormor att vi ska in till stan och köpa massa spray och medel o allt som behövs när man städar.
Behöver ju packa ner det sista snart med eftersom jag inte är hemma fre-lör sen söndag bär ju flyttlaset iväg- Woho.

Vad gör ni för kul idag ?

Ge mig riktig vår nu uatn snöiga dagar

(Bild lånad från google)

Kommentarer
Postat av: emma

skönt att du mår bättre stumpan :)

2009-03-04 @ 15:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0