sjuk sjuk åter sjuk

fan vad segt det är att vara sjuk, har bott framför tvn denna dag, super mario för full rulle!
Nu har jag lagt mig i sängen, tänkte läsa klart i veckorevyn som jag köpte förut sen sova, är trött, man blir trött av att va sjuk och inte göra nånting.  Blev ju ingen lägenhets fix för mig idag, men min man har varit duktigt, så på onsdag hoppas jag att jag är frisk och kan åka dit, se hur lång målarn kommit med tapetseringen då, så blir det även shoppong på ikea då :) gillar vi.

Måste även skriva GRATTIS till min kära vän Emma Månsson på sin 21 års dag, hoppas du haft en underbar dag med fina paket :):)  det känns som åren bara springer iväg, nu är vi redan 21 år.

Sovgott nu ska jag försöka sova, hoppas jag inte hostar ihjäl mig ( japp jag tycker synd om mig själv )

Kommentarer
Postat av: sandra

tack älskling :)

pusspusspuss

emma

2009-03-02 @ 23:54:40
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0