vill ha vååååååår


Ligger hemma i sängen och slappar, är hyffsat trött trots min lugn dag.
Ja somsagtlugnt har det varit, så på lunchen gick jag och Helena ner till stan och åt Wook, sen tog vi oss en runda och kollade in massa fina vårkläder, åhh  vill shoppa-shoppa-shoppa.
Efter det så vart det salongen igen, och vid 4 åkte jag hem, väl hemma har jag tagit det lugnt, bror, malin och Wille var här, var trevligt, Malin fick med sig en hel del jeans som jag rensat ut ur min garderob :)  uhh snart närmar det sig, på lördag flyttar vi in i lägenheten, hoppas målarn är helt klar nu, men tror inte det, och jag har börjat känna en jä'vla irritsation över honom, men vare sig han är klar så flyttar  vi in, han får skylla sig själv!

Fredag imorn, så jäkla gött. Bobbet funderar på att sluta skapligt, få se vad mina kollegor tycker om det :) helst av allt skulle det vara gött o va ledig, men ICKE!

Nu ska jag föna håret, sköönt jag fryser:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0