mumsfilibabbba



GOTT! Ikväll lagade jag lax med en super god sås och potatis- och tusan vad gott det blev, roligt att exprementera lite :)
Sitter och tittar på tv, sjukhuset. Sen är det färjan och efter det blir det film. Skönt att inte klockan är allt för mycket än.

Är skapligt nervös, var nere på montlé här i Lkpg förut, och dem hade inga swartzkopf färger, helvete så måste få tag på det, har igentligen inte alls tid att åka in till nkpg heller, duma jäkla öppettider :'( Hoppas det löser sig vad fan gör jag annars??? Orkar inte tänka så mycket. vill att torsdag den 14e april ska vara över nu, borta med vinden och att jag inte behöver tänka nått mer på det- Fan vad underbart det vore.

Gick iaf jätte bra idag när jag var på salongen. Efter det åkte jag hem till mamma, vi fikade och pratade och kollade igenom alla bebiskläder som jag och mina bröder haft. Tog med mig en liten tugg jeansjacka, soft stickad tröja samt ett par gympaskor som jag hade när jag var bebbe ;) gullllll!

Nu ska jag mysa ner under en filt och se vidare på tv.
Jobb imorgon, ge mig helg!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fy fasen vad gott det såg ut johannafilibabba !

2009-05-11 @ 22:08:44
URL: http://sandraeandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0