Frukost till vakna..

Sitter och äter frukost tillVakna med the voice. em pyntar julgran, åh vad jag längtar till julmys, På söndag är dags att sätta upp lite julstjärnor och så-mys!
Fredag idag, helt galet vad fort veckorna går, är ju näst intill läskigt, men visst gött med helg igen. Vad ska man hitta på dådå? Tror jag ska ha en mys helg, kanske en sväng på ikea/ikano och shoppa lite julklappar och sådär.
Ikväll blir det iaf Idolmys, missat det 2 fredagar nu!

Lagom kul igår, Jag la mig i sängen 5 min efter maten MEN bara det att jag vaknade runt 21.30 i panik och helt jätte varm ( som man alltid blir när man somnar med alla kläder på) låg och prata med mamma nån timma kanske sen gick jag upp och tvätta bort smink och allt och la mig igen, fy fan vad svårt det var att somna. SÅ egentligen borde jag väl kännamig pigg och utvilad nu efter en massa timmars sömn samt en dusch såhär på morgonkvisten, Men icke. Skulle kunna lägga mig igen!

Nu ska jag fixa klart mig en ösa ner till jobbet, se vad den har att bjuda på! haha med tanke på gårdagen!

Ha en bra dag/helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0